8/18/2015

LBA - odpowiedzi , nagłówki .

NAGŁÓWKI :


( link w razie gdyby inaczej nie działało :
http://obrazki.elektroda.pl/3947708700_1439922237.png )



                                          ( link w razie gdyby nie działało :
                                      http://obrazki.elektroda.pl/2009940000_1439922236.png )

                                                      ODPOWIEDZI DO LBA :


1. Gdzie chciałbyś/abyś spędzić resztę wakacji? 

Hmm ... najlepiej gdzieś nad jeziorem albo ogólnie nad wodą . Ale nie ma szansy nawet, żeby nad zalew pojechać bo praca xd

2. Jest jakiś aktor/aktorka, piosenkarz/piosenkarka, który/a jest dla Ciebie wzorem? Jeśli tak, kto i dlaczego? 

Czy ja wiem .. Chyba nie mam wzoru .

3. Czy blogowanie jest dla Ciebie czym ważnym czy to tylko przelotne i w przyszłości nie będzie miało to znaczenia? Dlaczego? 

W sumie to lubię się bawić grafiką, nawet byłem na kursie grafiki komp ale robiliśmy na Corelu nie na PS i mimo wszystko wolę PS . Lepiej jakoś go ogarniam xd A co do przyszłości to jeszcze nie wiem ale raczej bd bo związana jest z moim zawodem z zawodówki xd

4. Wolisz poznać kogoś przez internet czy w realnym świecie? 

Różnie , zależy od sytuacji . Czasami lepiej się dogaduję z osobami z internetu niż z realu .

5. Czy w przyszłości zamierzasz pokazać swoim dzieciom swojego bloga?

Raczej nie sądzę bym to zrb . Jak jeszcze się bd tym zajmować .

6. Masz jakieś hobby oprócz tworzenia grafiki czy blogowania? Jakie?

Jeśli zalicza się do tego czytanie książek, które wypożyczam po przynajmniej 10 szt na jakieś dwa tyg xd
I oczywiście , jazda na rowerze ( chociaż teraz mam zepsuty xd ), może być jakiś spacer po mojej miejscowości, odkrywanie miejsc, których nie znałem xd

7. W przyszłości chciałbyś/abyś pozostać w Polsce czy zamieszkać gdzieś zagranicą? Jeśli zagranicą to gdzie i dlaczego? 

Nie zastanawiałem się nad tym ale chyba w Polsce zostanie się .

8. Co Ci wystarcza do szczęścia? 

Dobra muzyka, jakieś dobre grube książki, coś do obejrzenia ciekawego i żeby było można się do kogoś odezwać itp.

9. Wolisz przeczytać książkę czy obejrzeć film? 

Zazwyczaj czytam najpierw książkę a potem oglądam film jak jest na jej podstawie ale różnie . Zazwyczaj i czytam i oglądam .

10. Jaka jest Twoja najgorsza wada? 


Hmm .. chyba to , że czasem potrafię się rozpisać nie na temat albo nie jestem zbyt poważny do danej sytuacji .

11. Jak wykorzystałbyś/abyś wolną chwilę przeznaczoną tylko dla Ciebie? 


Trudne pytanie xd Nie wiem . xd

NIKOGO NIE NOMINUJĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz